Så här såg 2012 ut del 2

Fortsättning Maj månad
 
Åkte till Jyväskylä med Johanna för att hälsa på Pauliina och vi hade en super rolig helg
 
 
Fick sommarlov :)
 
Juni månad
 
Fick min första riktiga semester någonsin och då åkte jag, Simone, C och N med bil till Helsingfors för att lyssna på Mötley Crue. Helt super :D
 
 
Midsommar firades för andra året i rad i Kalajoki och rese sällskapet var ju Simone
 
 
Tältet som fungerade mera som omklädningsrum eftersom vi sist och slutligen sov i Bilen
 
July månad
 
Fick gå på bröllop när min näst äldsta kusin gifte sig och jag fick höra att jag inte såg ut att komma från Finland, hmmm, kan ju disskuteras!
 
 
 
 
 
 
Jag firade min 21 års dag lite tidigare och jag måste säga att jag har aldrig haft så rolig kväll som då ;)
 
 
Agusti månad
 
Bröllop igen när en till kusin och vän gifte sig och jag fick servera på deras bröllop medan mamma gjorde denna sommars andra bröllopstårta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0