Så här såg 2012 ut del 1

 
Januari:
 
Firade det nya året hemma hos mig med min lågstadie kompis D.
 
Träffade en massa nya människor i Januari månad och två riktigt bra kaverina fick jag :D Nämligen Johanna och Pauliina ♥
 
Köpte ett par pink färgade byxor som fortfarande hör till favoritetna
 
 
Februari månad:
 
 
Jag fick besök av Prins och Prinsessan ♥
 
Åkte till Tammerfors me Maria och shoppade på Ideapark och Ikea och kom hem med denna fina klänning :)
 
 
Mars månad
 
 
Åkte till Tammerfors igen med bil tillsammans med Simone, super rolig helg
 
 
 
 
April månad hände det inget speciel
 
Maj månad
 
Invigde glass säsongen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0