I väntans stund

Blev en rolig kväll igår med Pauliina och Johanna som vanligt när vi är ute och bättre kunde det inte bli när vi fick dansa till tre av Cheeks låtar :)
 
För tillfället dricker jag te och bläddrar lite i nyaste finska Cosmopolitan och väntar på min skjuts till Kokkola, därifrån fortsätter jag ensam till Oulu och där väntar min kaveri  på mig :D Kommer bli super roligt, hih hih :D
 
Vad händer i Oulu då??? Ja julklappsshopping mm. En lite minisemester för mig så jag får koppla av lite innan mitt stressiga jobb-, praktik-, tränig- och skol shema börjar bli ännu stressigare!
 
 
 
Vet ni vad jag har ännu inte ätit någon chocklad!!!!!! Gissa om jag är stolt och glad men ännu är det 17 dagar kvar till jul :D
Men jag skall klara det! ;)
 
Hur går det för er adra som också antog utmaningen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0