Hur blev det med chocklad ätandet?

Hah hah, ja vad skall jag säga vi kan säga såhär, jag klarade mig över en månad och i förgår smakade jag en chocklad pralin och fy den var äcklig! :( Stor besvikelse med andra ord men igår hade vi julklapps utdelning och då blev det lite chocklad men jag tror det gjorde mig bra att vara utan chocklad för jag tycker det är för sött! :(
 
Har ätit LITE  chocklad ändå men nu säger kroppen stopp, usch ända gången jag vill se chocklad igen är om jag äter en proteinbar med chocklad på för dom är ändå inte så söta i smaken ;)
Tur då att jag fick en till julklapp men utan chocklad men en med chocklad  blir det nästa gång efter nästa träning :P
 
 
Så jag är nöjd med min prestaton och en än gång lyckades jag bevisa åt mig själv att jag klarar av att sätta upp mål och faktiskt prestera bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0