Tre saker om mig

Tänkte ta upp tre saker som ni kanske inte vet om mig när det kommer till mat :P (jätte intressant)
 
1. Alltid när jag är ute och äter med familjen eller med vänner så väljer jag sallad till mat, inga ursäkter om det nu inte är ett sånt ställe där du inte får beställa sallad (sällan det händer). Favorit är ju förstås kycklingsallad, mums.
 
 
 
Detta åt jag senast vi var ute och äta och jag lär ju mig aldrig, tyckte jag förtjänade att få äta bröd eftersom jag annars inte gör det och vem kan motstå ett bröd som är hjärtformad? )Resulterade i att jag hade onti magen resten av kvällen).
 
2. (Detta kanske en del redan vet) Jag äter inte saltgurka och oliver eller griskött (inte kinka heller).
 
3. Inte alltid men offtast  när jag äter gräddtårta så tar jag bort grädden och lägger det åt sidan, tycker inte om grädde men marsipan det gillar jag även om jag sällan äter tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0