Torsdag 020812

Hej på er!
 
Vet att det har varit rätt så tyst här på bloggen men det har hänt rätt så mycket så jag har inte haft tid. Har blivit mycket tränande denna vecka.
I tisdags (gymträning från morgon) t.ex. trodde jag var i bra form, öööö nä inte under Core passet på kvällen ( som kommer bli en ny favorit hos mig ;D ) då märkte jag att jag har en lång bit kvar!!!!!  Mina magmuskler fick verkligen jobba!!!! :D Härlig känsla!!! :D 
 
Igår var det ju min födelsedag ;) Så då började jag dagen med en morgonlenkki och sen gymmet och på kvällen blev det Bodycombat ♥ och på kvällen blev det att njuta av denna typiskt fiska sommar på en ute terass med underbara vänner :D Tack! :) En mycket rolig födelsedag :D
 
Idag då??? Ja började dagen med en morgonlenkki och sen jobbet tre timmar sen iväg på lite ärenden och ikväll blir det Bodypump med Sini  :)
 
Ikväll blir det högst antagligen filmkväll för mig själv i min ensamhet :P
 
(Psssst, har ju ny bloggdesign men headern är bara tillfällig!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0