Nu hänger jag inte med?????

Alltså ja igår så hörde jag ständigt ett såndär ljud som telefonerna ger ifrån sig när batterierna börjar ta slut. Jag tänkte bara att ja men jag laddar den efter att jag har varit med M på kaffe.
Under hela den tiden vi var på kaffe så gav telefonen inte ett ljud ifrån sig, märkligt.
Nåjaa när jag kom hem lag jag telefonen på laddning men efter 5min visade telefonen att den var fulladdad men den klagade ändå på att strömmen var slut, eller det var vad jag trodde så jag stirrade på telefonen tills nästa ljudsignal skulle komma men när det kom var det inte från den telefonen??????
 
Nä utan istället från min telefon som gick sönder för ca.2veckor sen!!!! Jag kunde ju inte få på den då om ni minns och jag hadde ju laddat den kvällen innan?
Nåja den hade börjat funka igen och skrek att strömmen var slut!?
 
Gissa om jag bytte snabbt tillbaka till den telefonen och lag den på laddning vem vet hur länge den har legat där i lådan och funkat hur bra som helst medan jag har använt en telefon som jag tänkt bli ovän med flera gånger???
 
Jag hänger inte med!? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0