Födelsedagspresenter

Ja jag hade ju födelsedagsfest den 28.07. även om min riktiga födelsedag var den 01.08. Hade en massa härliga vänner på besök och jag minns inte när jag skulle ha haft så roligt senast :D
Fick en del pressenter också:
 
    
 
      Duschgel, fransk manikyr, nagelfil och sminkväska (I leopard ♥)
 
    
 
          En liten antekningsbok och penna med Hello Kitty ♥
 
    
 
    
 
Ett jätte snyggt armband ♥ (som passar till min nya klänning ;) Vet kan inte få nog av klänningar;) ), två söta hår spännen och super fina örhängen :)
 
   
 
   
 
    En mycket fin ring i en härlig färg :D Blir ju riktigt glad av att se på den :)
 
   
 
                   En till duschtvål :D
 
   
 
                 Ett Nomination armband med bokstaven I ♥
 
    
 
       Ett jätte snygtt halsband :D ♥
 
    
 
  
 
Sen fick jag även chocklad, presentkort och lite annat smått och gott som jag tror jag lämnar utanför bloggen ;) Kiitos vielä kerran! ♥ Tack ännu en gång! ♥
 
    
 
    
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0