Semestern fixad :D

Sådär ja har gymmat och städat klart här i lägenheten och tydligen är planerna för ikväll fixade, fick nämligen order av en person att jag måste ut ikväll efter jobbet ;P Så saken är fixad, heh heh :P

Nu är min semester fixad så det blir från 7. Juni (Simone om du läser detta så är det ju ett passande datum :P) till den 30 Juni, wohooo :D
 Så en månad kvar med massa jobb, skola och en resa å så är sommaren här!!! Jag får ju inte glömma all träning också och under semestern kommer jag ha massor av tid till att träna och aktivt motionera :D

Jag skall ju även på bröllop i sommar, fick inbjudan för några dagar sen, tackar! :D 

Nu måste jag bara få tag på en person så jag kan planera när jag skall åka ner till min favort stad Vanda♥ Men ja det lär väl ta ett tag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0