Onsdag 040412

Hej! Idag har jag försökt blogga hur många gånger som helst men blogg.se har inte funkat!? Det händer så mycket just nu men mycket kan jag tyvärr inte berätta om ;)

Idag har jag hunnit med följande:

Sova 9 timmar
Handla en nyckel ring! (Min gamla gick sönder och jag tappade alla nycklar på trotoaren, för några dagar sen, typiskt mig!!!!)
Varit på ett möte angående min framtid.
Mat handlat och kom fram till att jag måste börja med mina kaffe drycker igen, blev hela tiden snål på chocklad istället så vad är bättre??? Kaffedryckerna om ni frågar mig :P
Varit ute på en lång promenad med Simone.
Sprang snabbt till jobbet och tog på mig mera jobb! Money money $_$



Detta skall jag hinna göra idag:

Tvätta kläder.

Fara på ett Move pass 19.45.

Slöa framför tvn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0