Fredagen den 13

HeJ hej!
Underbara morgon, sov länge fast ändå inte men om man tänker att jag brukar vakna kl. 6.00. och jag idag vaknade 7.45 och latade mig till 8.00 så sov jag länge :P

I alla fall har hunnit med både gym och morgon lenkki, det ni ;) Har en massa saker att göra idag (som vanligt med andra ord).

13.00. Göra en sak jag har velat göra jätte länge nu! ;)

Gå på stan och utföra en massa ärenden eftersom jag jobbar imorgon och inte hinner göra det då!

Eventuelt träffa Simone????

Skall även hitta bilder till ett skolarbete, sent ute som vanligt med dom sista detaljerna i mina skolarbeten :P

Jobba 18.00-23.30. Har jobb hela helgen :P

Annars det är ju fredagen den 13 idag, någon som haft otur ännu? :P Ha en bra fredag i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0