Både på bra och dåligt humör

Denna skoldag har verkligen gått fort men så tycker jag ju det är roligt att gå i skolan och det är första gången jag tycker det under alla år som jag gått i skola. Just nu känns det som om mitt liv går som jag vill.
 
Jag studerar till ett yrke som jag faktiskt vill utbilda mig till och jag har så härliga klasskompisar :D

Har en jättefin lägenhet som är tillräckligt stor för bara mig :D

Jag har en massa underbara vänner som förgyller mitt liv! ♥ Ni är bäst. Te ootte PARAS! :D

Jag trivs bra på min arbets plats  :D

Prins och Prinsessan, finns ju inte några finare katter än dom ;)

Med andra ord finns det en massa saker som gör mig på bra humör just nu men!!!!


Detta hemska väder gör ju en bara på så dåligt humör och att bara den lilla orsaken som egentligen ären strunt sak om man ser på alla bra saker, har en så stor inverkan på mitt humör just nu gör ju att jag nästan börjar skratta men bara nästan! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0