Trött

Godmorgon, idag har morgonen börjat bra så jag hoppas resten av dagen gör det också. Först skola från 8.45-16.00. sen träffa mamma på stan, sen ikväll blir det bio och sen hem å se Salkkarit tillsist å sova.

Jag är jätte trött och skulle bara vilja krypa under täcket å fortsätta sova men det är bara två skoldagar kvar sen jobb på torsdag från 12.15.00 och innan det skall jag på gym och på fredag har jag lovat mig själv att sova ut. Lördag jobb och söndag än så länge ledig, men antar att jag får massor med läxor igen så kanske jag inte får någon sovmorgon denna vecka heller.


                  

 Såhär trött är jag som Prinsessan! Saknar mina små kissemissar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0