Onsdag 14.09.11.

God morgon, själv har jag varit vaken sen kl.6.00. idag å sökt information till en läxa till idag, altså allt som allt så sökte jag 4 timmar igår och en timme idag men jag har hittat nada om den här uppgiften hittade en sak men vet inte om det är rätt men ingen kan komma å säga att jag inte har försökt hitta denna läxa!!!!

Idag skall jag få min lugg klippt, wihoooo hoppas jag blir nöjd om inte ger jag upp å låter den växa igen. Idag när jag kommer hem skall jag försöka göra alla läxor vi får till nästa vecka + jag tror jag faktiskt skall ta hem och rulla permanenter frivilligt.

Sen tror jag att ikväll bliren tidig kväll så jag skulle orka mig upp till gymmet imorgon bitti innan jobbet.

Ha en bra onsdag allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0