Nog får man skratta!!!

Hah hah hah oj oj oj, ibland undrar man nog om folk faktiskt har så där tråkigt liv att dom måst hitta på en massa strunt om andra. Altså både idag och igår fick jag höra en massa saker om mig själv som andra sagt som är så långt bort från sanningen som man kan komma, hah hah hah. Det roliga är att det är folk som jag aldrig har paratat med eller äns hört om.

En rolig sak som hände i början av sommaren var när någon som jag inte alls kände helt plötsligt frågade om jag hörde till en viss religion och jag trodde inte det var menat åt mig eftersom jag inte hör till den religionen så jag gick vidare senare så hördes det från en balkon hela mitt för och efternamn!?
 När jag skulle gå och titta närmare vem det var som hade frågat så sprang personerna in skrattandes!!!!????? Om man ställer en fråga vill man inte ha ett svar på den då????

Hmmmm ja men alltså på sant varför tro på andra innan man lärt känna personen själv först och om en person beteer sig på ett sätt som är enligt dig idiotiskt (eller vilket ord du nu vill använda) varför tro då alla att personens kompisar e likadanna??? Omoget tycker jag för ja vi väljer alla vem vi är vänner med men vi kanske inte står för samma saker eller beteer oss som våra vänner.
Mina vänner kanske gör saker ibland som jag kanske inte tycker om eller som jag själv inte skulle göra, men inte vänder jag dom ryggen till med detsamma när alla andra gör det även om jag kanske tycker att det som min vän gjorde var fel. Klart jag säger åt mina kompisar vad jag tycker om det och min persoliga åsikt men kom ihåg alla gör fel även en själv det är en del av vårt liv.

Om man inte har hört eller sett något själv så kan du knappast berätta sanningen till 100% själv! Men oj va det kan vara roligt att höra skvaller men det kan också såra någon, specielt om det inte är sant!
Tur att jag inte är känslig utan bara skrattar åt det, för tänk vad värdefull man är när någon faktiskt vill lägga en tanke på en eller äns nämna ens namn, och att man vet att man har sin egen fanclub ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0