Lördag

Vilken dag, vaknade 9, klippte klart min läxa, sen började jag städa och sen fo jag på stan å handla lite sen när jag kom hem slog det mig men neju jag har ju inte ätit något!!!! Så jag fixade till lite mat, en enkel sallad men oj så god. Nu tar jag det baralungt till halv fyra för då skall jag fixa mig å så bär det av till jobbet.
Tror annars att detta är ända lördagen som jag inte far ut på hela sommaren!!! Nja en helg for ja inte eller det beror på hur vi ser det, var ju på resa så.

Känns lite konstigt men oj så skönt att för en gångs skull få vara hemma å ta det lungt efter jobbet + är ledig imorgon också! :D Eller ledig och ledig, skall träna från morgonen och sen göra en till läxa klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0