Irriterad

God morgon säger jag nu även fast jag har vaknat från och till från kl.6.30. idag men steg upp för ca 1 timme sen och skall jag vara ärlig har jag panik!!!!

Skulle ju hinna göra så mycket idag men vakn ade med spräng huvudvärk igen, suck.
Inget gym idag heller och inget gym alls på hela den här veckan :'(
Nå desto flera powerwalks då om jag äns hinner med det.

Är så irriterad över att inget blir som jag planerar för alltid skall jag drabbas av huvudvärk eller migrän och min hals har aldrig varit så uppsväld men den är inte sjuk???? Har haft så i flkera vecor nu och nu tycker jag det räcker!

Denna bild fick mig i allafall på bra humör och den e tagen för nästan ett år sen av mina katter Prinsessan (vänster) och Prins  (höger).

               

                                   Hah hah hah, dom e fö söta :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0