DFP

Många kanske inte visste att när jag skapade den här bloggen så var det menat att jag skulle skriva om sånt jag funderat på. Det fanns tidigar en massa inlägg med rubriken "DFP" (=Dagens fundera på). Jag har egentligen slutat med den kategorin men jag tänkte skriva en liten sån idag.

Hur tusan skall man kunna vara glad för något när man vet att chansen är stor att man kan mista det??? Alla säger att efter regn kommer solsken ja visst men efter solsken kommer regnet tillbaka! Jag väntar fortfarande på solsken och jag tycker denna höst har börjat bra och jag har haft mycket att göra men samtidigt tycks allt förändras till det sämre i långsam takt.

Många säger att jag har fullt upp hela tiden,  vänner och släkt klagar på att man inte ses eller hör av sig och att jag har en massa saker på gång hela tiden och att det verkar som om jag aldrig tar det lungt och vilar.

Jag erkänner jag har mycket på gång nu och jag gillar det för jag avskyr att sitta hemma och inte ha något att göra! Jag har mycket roligt att se fram emot och jag längtar tills jag får ta itu med mina ideer! :D

Nu prioriterar jag skolan, tränandet, vännerna och arbetet! Vännerna kommer alltid före mig själv så har det altid varit för jag beter mig så som jag vill att mina vänner skall betee sig mot mig.
Jag har lärt mig under hela förra året att se vilka som är ens riktiga vänner!

Min familj då så klart jag bryr mig om dom men jag bor inte på samma ställe som dom och det är sällan jag är hemma och dom hälsar ofta på mig på helgarna.

Jag har framtids planer som så många andra men vägen dit är lång och det är bara att kämpa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0