Söndag 131111

Hello på er! Igår kväll hade jag super roligt, längesen jag har haft så här roligt och jag börjar sakna mina tjejer dit i södern! Nu får dom snart börja komma hem allihopa :P

Flera sånna här utekvällar tack! :D


                           

                                   Bild på lilla jag från igårkväll :D

Idag är det Farsdag och jag kan inte vara hemma å fira men istället kommer mina föräldrar hit. Jag skall nämligen jobba idag från 16.00-19.00 ikväll.
 Så skall jag även plugga färger idag och ikväll då jag skall på föreläsning om färgkurs imorgon i skolan, skall bli spännande!

Märks det att jag är på bra humör, hih hih :)

Kommentarer
Postat av: Jannika

Va fin bild av dej! :)

2011-11-14 @ 20:54:48
URL: http://jannikai.blogspot.com/
Postat av: Ida

Nämen Tack! Va glad jag blir :D

2011-11-14 @ 22:52:32
URL: http://idafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0