Måndag 211111

Godmorgon, det blev ingen tidig väckning eller jo men jag hade spänningshuvudvärk precis vad jag hade förutspått att jag skulle få, så jag fick fortsätta mitt sovande och skönt var ju det.

Sitter som bäst och planerar mitt schema för hela december månad och både igår och idag när jag tänkte att nä jag hinner nog inte till Helsingfors och Vanda och då börjar två låtar spela upp som handar om Helsingfors och den ena låten förföljer mig hela tiden ur radion eller så skall någon spela upp den (den sista).

Problemet är att jag jobbar så mycket på helgerna och jag skulle behöva åka in i veckan och byta ett jobb skift, hmmm för jag är ledig två dagar den veckan men då e säkert vännerna i skolan, suck.



               

        

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0