En god gärning

Oj oj vilken dag, det har hänt mycket och jag är på bra humör! :)
Först var jag å jobba och det var kul sen så for jag och en jobbkompis ut å gå på lång promenad och när vi börjar närma oss centrum ser vi en hund som springer lös och efter en stunds jagande fick vi fast den och ringde ägaren som var så glad över att få sin hund tillbaka.
Dagens goda gärning det där och andra gången det händer att jag får jaga en bortsprungen hund sen jag flyttade hemifrån.

Sen var jag å fika med mamma å mathandla sen så skulle jag träffa S på en fika och oj va roligt det var att träffa honom igen! Vi hade livliga disskussioner om arv, arvskatter och olika arvsrätter mm. Alltid lika roligt och vår humor har inte ändrat å tur e det för så mycket annat har ändrats.

Måste nog försöka ta mig ner till Helsingfors och hälsa på allihopa :)

Nu skall jag städa klart för det hinner jag inte imorgon för min vän J kommer hit imorgon tidigt och jag skall fixa hennes hår när hon skall på nå kalas. Imorgon kväll blir det jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jåå, kom ti Hesa!

:D

2011-11-19 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0