Svar på kommentarer :)

Tack till alla som önskar mig en glad midsommar, det värmer och roligt att höra att det jag skriver är intressant! :D

Vill bara säga att inlägg som har med tävlingar eller frågestunder som ni har på på era bloggar kan ni skippa om jag själv inte har deltagit eller faktiskt har frågat något!
Visst det är roligt att få veta om olika tävlingar och så men skriv bara något i stil med att ni gillar något jag skriver eller liknande så läser jag er blogg och godkänner kommentarerna. Frågestunder är enligt mig till för dom som läser ens blogg dagligen och faktiskt vill fråga något.

Sen ett svar på en kommentar om vad jag gjort idag :P Jag har jobbat från 9.00-17.30!!! Var på övertid, stackars mig men kvällen har bara börjat och jag har inga planer alls!!! Vad göra egentligen, vill till Kalajoki men lycka till bara när jag ingen bil har och kaveri (vän) vägrar köra, brist på vänner eller ide`er, hmmm svår fråga.

En GLAD MIDSOMMAR till alla läsare i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0