Ny blogg design!

Nu är det sommar och sol, okej solen kanske inte är framme kl.1 på natten men ja i alla fall så tänkte jag det kunde vara fint med en ny blogg design. Färgen rosa var kanske inte först på min listamen men så tänkte jag äsch två månader kvar av tonårslivet så varför inte ta ut det barnsliga i mig. Barnslig tror jag nog allatid jag kommer att vara ibland och ibland gör det en gott att få släppa loss och inte vara så stel och alvarsam jämt.

Nu säger jag god natt och ha en bra arbetsdag och en bra onsdag! Själv är jag ledig och skall bara njuta av att göra ingenting, eller okie jag skall till gymmet och fara både på morgon länk och kvälls länk men där emellan skall jag inte göra så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0