Lista

 

Beskriv dig själv med 4 ord: Kreativ, positiv, blyg och omtänksam.


Hur lång är du? 167.


Hur gammal är du? 19 blir 20 nu i agusti.


Syskon: En storebror, sen finns det två personer som är som mina systrar.


Ögonfärg? En del säger gråa, andra säger gråblå och många och även jag själv säger havsgröna (om det nu finns en sån färg).


Hårfärg:  Svart.


Intressen: Träna, zumba, bodycombat, springa, se film, shoppa, skönhet, baka (inte ofta det händer), måla, teckna, umgås med vänner, ha kul helt enkelt.


Dom fem bästa ställen du vet: Vanda, Parikkala, Berlin, Sundsvall och Cypern.


Städer du vill besöka: New york, Tokyo, Stockholm(Ja jag vet har alldrig varit där, pinsamt!), Paris, La, Toronto, Bankok och Sydney, listan kan göras längre.


Framtidsplaner: Utbilda mig till frisör och sen arbeta utomlands eller i en annan stad, tänker inte stanna här. Vill se och uppleva så mycket som möjligt och klättra högt på karriärs stegen.


Hur bor du nu?: Ensam i en lägenhet


Hur tror du att du bor om tre-fyra år?: I en lägenhet i någon annan stad och antagligen själv.


Vem är din bästa vän? Jag har två bästa vänner, E och M <3


Vem står dig nära både som släkting och vän? J vet inte vad jag skulle göra utan han, en av dom bästa småkusiner jag har!


Vänner du gillar att umgås med men som du nästan alldrig hinner se: Linn, Lizette och Ia, saknar er!


Vänner som du vet alltid finns där även om det kan gå månader eller år utan att ni träffas: Hanna ja Maisa tietysti! <3


Har du många vänner? Hah hah, vilken fråga, svar ja men få som jag står nära och ibland känns det som om man inte skulle ha några alls!


Vem är din förebild: Har ingen förebild som jag kommer på nu.


Vem får dig alltid på bra humör? Mina vänner!


Något du drömmer om men inte vågar göra? Ja a det skulle nog vara att sjunga inför publik och få höra att man kan sjunga, men ja enligt mig själv kan jag inte sjunga så jag låter bli!


Musik du lyssnar på: Hatar att svara på denna fråga eftersom jag lyssnar på en massa olika  allt från pop, rock, hiphop mm. Det varierar helt enkelt. Men om jag säger favorit artister så Eminem, Rihanna, Dead by april, Inna, Lady Gaga, Anna Abreu och en massa andra finska artister jag inte orkar skriva här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0