Kan inte sova

Vet att jag inte borde sitta uppe nu och det var läggdags för länge sen men jag har en massa tankar och frågor i mitt huvud just nu. Det känns som om något saknas i mitt liv just nu men vad vet jag inte. Allt går ju bra för mig, som min pappa hade sagt igår "Inget tycks kunna stoppa Ida jyst nu".

Han har rätt, jag har fått välja mellan två utbildningar, fått sommarjobb där jag eventuelt fortsätter jobba till hösten, jag bor själv även om det är lite ensamt, jag är friskare än nånsin, tränar och börjar se resultat av det, har ordnat inför en 20  års fest för mig och tre personer om det nu blir av ända helgen jag har möjlighet,
jag behöver inte söka ny lägenhet och listan på bra saker som händer kan göras längre.

Ja allt går bra för mig nu men ändå är den där känslan av tomhet där igen??? Har det med mitt val av yrke att göra eller är det något annat? Vet inte vad det är eller jag har mina aningar men jag är ändå inte säker.

En irriterande känsla är det när det kommer en massa frågor men inga svar man får.
Saknar mina tre vänner Hansuli, Magsa och Hepsu (Smeknamn från en rolig tid) dom om någon skulle kunna få mig på bra humör just nu. Det sämsta är att jag inte kommer få se två av dom på hela denna sommar har varken tid eller råd att åka och hälsa på dem. Knappt så jag har tid att se någon av mina vänner just nu, helgerna går till att jobba och på vardagarna när jag är ledig är dom i jobb och till kvällarna är jag i jobb. 

Får bara leva med denna konstiga känsla av tomhet som kommer från och till men inte är det konstigt att jag inte kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0