Vill ha sommarlov

Ja jag vet jag har sommar lov men jag jobbar också och jag önskar jag kunde få en veckas ledigt. Tror inte att jag fortsätter jobba till hösten har lite andra planer på gång. Visst jag skall studera till frissa men jag vill göra lite annat också.
Hittils har den här sommaren inte blivit så toppen som jag hade hoppats på. Saknar även mitt gammla jobb jag hade förra sommaren, bättre lön och arbetstider. Vill faktiskt att det skall vara agusti nu hur hemskt det än låter.
Jag vill så mycket just nu men en sak i taget.

Detta vill jag just nu:

1. Vill ha ledigt

2. Vill köpa gymkort

3. Vill börja skolan nu!

4. Vill åka till Parikkala

5.  Vill till Vanda igen

6. Vill att det skall vara helg

7. Vill på kryssning

8. Vill en massa andra saker ännu och en del berättar jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0