Måndag

Har haft en kul helg tillsammans med en kaveri + att jag har jobbat och tränat lite. Har hunnit och sola lite men det syns ju inte, f*n. Vill vara lika brun som förra sommaren men får vara nöjd med annat som jag lyckats med i sommar. Som t.ex. har jag lyckats förvånansvärt bra med min träning och får den ena fina komplimangen efter den andra av folk man träffar.
Arm och ben musklerna har blivit så fina och det syns att jag har tränat men inte sådär överdrivet, vill inte ha några stora muskelpaket heller!!! Magen som har varit det svåraste börjar även den ta den form som jag vill ha och jag har åter igen kommit på vad det är som gör tränandet så roligt!

Svaret är resultatet, finns inget roligare än att efter flera veckors slit äntligen se vad man lyckats med och förstå att det är sant. Det tar länge och det finns inga genvägar som håller i längden. Svårast är att lämna bort godsaker helt så det strunta jag i och äter det bara en gång i veckan för annars tappar man lusten att fortsätta tränandet och på valet av nyttigare mat.

Funderar lite på at ge lite tränings tips här i bloggen kanske någon som är intresserad???

BTW: Det är ju Jeppis dagar nu, wihoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0