En dag fylld med känslor och vårrullar

Vet inte hur jag skall förklara denna dag. Jag har skrattat och umgåts med vänner och har haft roligt. Jag har gråtit även om jag själv inte är ledsen men att se någon man bryr sig om gråta får en själv att börja gråta.

Sen så blev jag snål på vårrullar men jag slutade äta dom av nån anledning för ett x antal år sen och nu ville jag se vad det var. Svaret är dom smakar fett och jag får sjuk mage av dom så alldrig mera några vårrullar för mig inte.


                  

                                    Åt 4 st och det var för mycket!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg, hoppas din dag blir bäst! :)

2011-07-09 @ 16:30:14
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0