Vad hände 2010?

Länder jag besökte - Cypern <3

Bästa eller roligaste resan? - Cypern med bästa vän <3

Något jag är stolt över? - Att jag tog studenten typ och att jag flyttade hemifrån

Något jag ångrar? - Varför ångra något gjort e gjort! Livet går vidare

Något jag vill uppleva igen? - Bli lika brun som jag var i sommar och simma i havet

En plats jag skulle ha velat besöka - Stockholm ( har ju alldrig varit där)

Favorit film - hmmm remember me kanske

Bästa tågresan - när jag var med en kompis och vi åkte och hälsade på våra vänner, nära ryska gränsen. :D

Något eller någon du saknade - Hemlighet! mna vänner å klart! <3 Miss you all!t

värsta som  hände - ja en hemsk sak hände en vecka efter studenten, typ!Fy

Roligaste men samtidigaste äckligaste saken? Kackerlackor på hotelrummet hah hah.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0