Ny mössa

Vilken onödig bibloteks resa jag gjorde! Alla böcker var utlånade, reservrade eller så fanns dom inte! Bra det här när jag hade fått sån inspiration att ta itu med skolarbeten som skall vara klara på månda!!!!! Jag vet är så tidigt ute och har haft nästan tre veckor på mig. Nä men nog blev det bra nog hade en bok till en uppgift + föreläsningsmaterial. Men just nu känns det IGEN som om jag är på fel linje. Nåja något som gör min dag bättre är min nya mössa av märket Resteröds som jag köpte igår! 

                                                                          ♥ I Love It! ♥

                              

                             

                             

                             

                                                  Färgerna passar ju mitt svarta hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0