Lördag

För er som är intresserade så vaknade jag kl.12 idag, heh heh unnade mig en sovmorgon för jag har stressat och aldrig haft en lngn stund på mycket länge.

gårdagen  till ära  använde jag hiphop kläder när jag for på lenkki men ja hann int så långt så kom en bil och plockade upp mig :P

Inget att vara orolig för var nog någon jag kände bra,så vi åkte och handlade. Ja kände mig ju så snygg med dom kläderna jag hade på mig. E skulle säkert ha skrattat men ja det  var inte så längesen jag använde sånna kläder och jag använder ännu idag även om det mesta dels bara blir en stor huppari och förstora mjukis byxor och det är oftast när jag är hemma som dom kläderna kommer fram.

Nu skall jag städa å så skallni få se vad jag köpte från keskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0