Lördag

Ja nu äntligen har jag färdig städat!!!! Råkade sommna ochså i 3 timmar men jag tror jag är värd det för jag drömde mardrömmar och så hade jag huvudvärk. Tror bestämt det beror på stressen från jobbet igår men men nu mår jag bättre och är taggad inför ikväll.

Det är ju lördag och jag skall nu iväg snabbt till jobbet med en grej och sen vänta på att E skall komma hit, och om hon klagar på att det är stökigt här så får hon åka ut, jag har städat ordentligt och noggrant! :/

Känns ibland som om jag skulle driva ett hotell när det alltid är folk här på lördagar även om det nu typ bara är tre personer max av mina kompisar som brukar vara här men ja, får order om att det skall vara städat, mat skall finnas (ibland), sovplats skall fixas mm.

Men jag är glad så länge jag inte behöver vara ensam för jag vet att i vinter blir jag ganska ensam här i min lägenhet när alla befinner sig i Helsingfors, Åbo, Kokkola och Seinäjoki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0