Lista

1. Tre namn jag lyssnar till: Ida, Iitu och Iduli

 

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag prioriterar andras välmående mer än hur jag själv mår

 

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är för snäll

 

 

4. Detta är jag rädd för: Att jag inte gör tillräckligt med mitt liv

 

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kaffe latte, motion och musik

 

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Prata kinesiska, ljuga för någon och åka båt utan att bli sjösjuk.

 

 

7. Detta tycker jag om att göra: Sjunga, träna och umgås med vänner

 

 

8. Detta vill jag göra just nu: Skissa tatuerings ideer

 

 

9. Bästa känslan: Att få vara med personer man tycker om och känna sig lycklig

 

 

10. Värsta känslan: Att bli sviken och att vara ledsen

 

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Ingen aning, snäll, lika intresserad av träning som jag och han skall veta vad han vill.

 

 

12. Är jag kär just nu? Nej

 

 

13. Jag vill gifta mig: Tror inte det bara för att man gifter sig betyder det inte att man älskar varandra mer för det.

 

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa mycket och uppleva mycket.

 

 

15. Min käraste ägodel: Ingen aning

 

 

16. Något jag vill ha i present: Pengar, ny säng och en tv.

 

 

17. Detta har jag på mig just nu: Jeans leggings och en svart topp

 

 

18. Favoritkläder: Fest/party klänningar

 

 

19. Favorit djur: Katt, hund och tiger

 

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hip hop, rap och lite blandat

 

 

21. Favoritlåt just nu: Hmmm lyssnar nu på Dead by april ft. Lazee den går påp repeat ikväll.

 

 

22. Roligaste ämne i skolan: Det var no finska i högstadiet och gymnastik

 

 

23. Tråkigaste ämne i skolan: Matematik och kemi

 

 

24. En bok jag gillar: Ingen aning

 

 

25. En film jag älskar: Fast and the furious <3

 

 

26. Favorit tv-program? Salkkarit, Gossip girl, Simpsons mm.

 

 

27. Favoritdoft: Kalvin Clein summer heat

 

 

28. Detta äter jag gärna: Sushi

 

 

29. Dricker helst: Vatten

 

 

30. Favoritgodis: Cashew nötter i chocklad

 

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Turkiet, Spanien och Italien

 

 

32. Färg på mina ögon: Havsgröna

 

 

33. Min längd: 167

 

 

34. Jag tror på: Ärlighet varar längst

 

 

35. Jag spelar: Inget

 

 

36. Person jag beundrar: Många

 

 

37. Så här bor jag: I en etta på 32 kvadrat

 

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 1/2

 

 

39. Det här tänder mig: Don`t tell u

 

 

40. Det här gör mig avtänd: Killar som försöker för mycket och specielt med allt för mycket alkohol

 

 

41. Favoritfärg: Röd, svart, vit och lila

 

 

42. Favoritcitat: Adversity makes you stronger

 

 

43. En hemlighet jag vet: Om jag berättade så skulle det inte vara nån hemlighet, hih hih ;)

 

 

44. Bästa present jag fått: De e många

 

 

45. Senast köpta skiva: Kommer inte ihåg

 

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:Mina ögon

 

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min näsa och magen

 

 

48. Udda förmåga/egenskap: Tror inte jag har någon, kan prata som Kalle Anka

 

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En tiger eller en katt

 

 

50. Vad lyssnar du på just nu? Musik

 

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har varit på gym, tränat, länk och städat. Jag skall se fillm och sova.

 

 

52. Var är dina föräldrar födda? I detta land

 

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Minns inte

 

 

4. Vilken är din favoritrestaurang? Amarillo

 

 

55. När badade du i en pool senast? Bra fråga när jag var i Vanda på spa

 

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo allt för många

 

 

57. Hur många barn vill du ha? Inga och om jag skulle få så 1 eller 2 men inte under samma tid.

 

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband, jazz , klassiskt mm.

 

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ursäkta nästa val är väl president valet och svaret är nej!

 

 

60. Vad har du för TV-kanaler? Har ingen Tv ännu

 

 

61. Har du åkt moped någon gång? Ja har haft en egen så svar ja

 

 

62. Har du busringt någon gång? Ja

 

 

63. Har du fått felparkeringsböter? Nej

 

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Skulle vilja prova fallskärm

 

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Hmmm Spanien eller Cypern

 

 

66. Har du en egen trädgård? Nej en balkong har jag

 

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Simpsons <3

 

 

68. Kan du alla orden i nationalsången? Finska versionen kan jag nästan svenska nej

 

 

69. Badkar eller duschkabin? Badkar <3

 

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Faster

 

 

71. Favoritpizza? Har ingen

 

 

72. Chips eller popcorn? Popcorn

 

 

73. Vilken färg på läppstift använder du? Olika

 

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nä???

 

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nä

 

 

76. Apelsin- eller äppeljuice? Appelsin

 

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mamma å pappa, Hamburgare

 

 

78. Favoritchoklad? Mörk

 

 

79. När röstade du senast? I skolan

 

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Förra sommaren kanske

 

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej

 

 

82. Är du bra på matlagning? Ja

 

 

83. Klarar du att tanka själv? Vet inte har aldrig gjort det

 

 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv. Nej

 

 

85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi

 

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Inte tvungen

 

 

87. Vad var det senaste du handlade? Hmmm mat och klädhängare

 

 

88. Har du kräkts offentligt:  Jo

 

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Karriären först och sen kärleken har jag kommit fram till

 

 

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske kan berätta ifall det händer

 

 

91. Har du ringt något betalnummer: säkert

 

 

92. Kan man vara vän med sitt ex: Klart man kan

 

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: En gamal tant

 

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Tror det hade kolsvart hår då.

 

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Ingen aning

 

 

96. Vad har du i din väska: Plånbok, nycklar, kalender, telefon, smink och andra nödvändiga saker ;)

 

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: räknar hur många timmar jag får sova

 

 

98. Vad är du tacksam för idag: För mina föräldrar,mina vänner,min bror och mina låtsas systrar.

 

 

99. Var hittade du den här listan: Listfolder

 

 

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Dom som läser min blogg

 

http://listfolder.com/?p=2&id=5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0