Jag fattar inte

Varje fredag eller lördag så måste jag städa, har i princip gjort det varje helg nu och jag hatar att städa!!! Men det jag inte fattar är vad det är för vits att jag städar, det blir lika stökigt efteråt när kompisarna åker på söndag som det var innan jag städade!!!??? (Om inte värre).

Skall snart börja städa igen, suck nåja det finns inget att diska denna gång som tur är. Annat jag har hunnit göra idag, vara på power walk och handla. Skippade gymmet och skall träna lite, arm, mag och ben muskler här hemma. senast jag var på gym tränade jag ryggen och bröst musklerna så dom får vila.

Trött är jag också men det lockar att fara på stan och se omman skulle hitta en höst jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0