If you wanna fly, you got to give up all the shit that weighs you down

Blev inte så många inlägg igår för jag hade fullt upp. S kom hit på kaffe och sen så färgade hon och klippte mitt hår. Efter det så började vi kolla på tatueringar på nätet. Kan bara säga det att om jag inte hade tauerings feber före det så har jag det nu, satt senare på kvällen och skissade olika tatuerings ideér.

Vet att jag skulle vilja ha ett hjärta bakom örat så det var mest hjärtan jag skissade igår. Skulle jag vilja ha en text men vet inte var jag skulle lägga den så har lagt det åt sidan ett tag även om jag vet texten jag skulle vilja ha.

Tror jag skall göra en i vinter och kanske en piercing också i örat.


            

                              Min nya hårfär svart såklart

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0