Fredag

Har sovit denna natt hemma hos mina föräldrar och bara tagit det lungt eller försökt. Som vanligt när jag kommer hem hit (är fortfarande här) så blommar en massa finnar upp i mitt ansikte, suck why????
Nu är dagens I-lands problem en stor å då menar jag stor finne på näsan. Skratta om ni vill jag gör det också men jag fattar bara inte varför jag får ett helt utbrott av finnar när jag kommer hem, använder ju samma produkter där hemma som här???

Nåja nog med bekymmer nu eller har ett till angående om att äta en bulle eller inte men det är bara löjligt.

Det är fredag idag och jag har stigit upp kl. 9.00 och for på en power walk och tränade lite när jag kom hem ifall jag inte hinner till gymmet innan jobbet ikväll. Sen har jag hunnit vara och plocka ögonbrynen, färga både dom och fransarna och jag är grymt nöjd!

Nu blir det att jobba lite här hemma och sen blir det att åka hem till Jeppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0