Dålig uppdatering

Jag springer omkring här i lägenheten som en yr höna och funderar vad jag behöver imorgon, hur jag skall se ut och vad man skall ha på sig osv.
Minns inte att jag gjorde likadant ifol å då började jag ju också i en helt ny skola. Men nu vill jag allt skall vara perfect, jag vill passa in. Tänk om jag inte gör det, hmmm, nä några negativa tankar skall jag inte ha nu, det här har jag sett fram emot enda sen jag tackade ja till platsen, ungefär.

Skulle köpa lite skolsaker idag men, euuuuhm ja tidigt ute eller affärerna han stänga,  blev istället lite annan shopping och mat handlande, nu är det slut med slösandet (även om jag har varit ovanligt sparsam på senaste tiden). Blev en halsduk och lite nytt smink (shhhhhh don`t tell my mother!).

Sen har jag cycklat idag och fy  tusan hade glömt bort hur mycket jag tycker om det sen den där lilla olyckan i Kos med min avgångsklass i gymnasiet. (Mina vänner sitter och skrattar nunär dom läser detta) har inte riktigt vågat cyckla något.
Det går fort fram och jag cycklade till skolan en av alla tre vägar man kan ta och den borde vara den kortaste av alla, det tog ca 10min. Sen cycklade jag runt i stan och så slog det mig att jag skall ju ha mat med imorgon.

Var ju på kaffe med S och pratade om allt möjligt och sen träffade jag E, sällan vi umgås ofta då. Men imorgon skall jag träffa Lo och M ♥ Saknar dom så otroligt mycket!!!!


Kommentarer
Postat av: L

Haha ibland behöver man påminnas om den lilla incidenten på Kos ;)

Pssst..vi måst råkas snart föri vi all flyttar!

2011-08-16 @ 21:45:49
URL: http://livetenligtlinn.blogspot.com
Postat av: Ida

Heh heh jo :P Synd bara att allt "Kul" händer mig :P Jo he sko vi måst sko vara me en reunion åv hela gänget!!! :D

2011-08-16 @ 23:07:47
URL: http://idafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0