Brist på tid

Idag har jag stressat som en tok och kom fram till att jag var tvungen att koppla av när jag kom hem vilket var kl. 9 nångång på kvällen.
Idag har jag varit i skolan och klippt dockor och tvätta håret på en klaasskomps men även igen fått mitt eget hår tvättat av någon annan, börjar bli bortskämd med att få håret tvättat av någon annan.
Läxa fick vi å det skall jag göra imorgon är ju ledig från skola hela resten av veckan och något jobb har jag inte heller denna vecka och Kokkola på Lördag, wihooo och tydligen blir det klassträff på fredag med min gamla klass i Gymnasiet.

Annat jag har gjort idag är att mathandla, köra runt i stan med Masi å E, gå på stan med E och sett en film om "Suprise" en krigsfilm om Finlands historia.

Fundera på att se en till nu och sen sova, imorgon aamulenkki och sen gym.

God natt alla läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0