Aldrig en lungn stund

Sällan jag har varit så populär i min kompis krets förut, alla vill träffas och hitta på en massa saker, jag har inte så mycket jobb nu denhär månaden, skolan börjar på onsdag och jag har en del saker att fixa innan dess.

Jag har aldrig en lungn stund nu för tiden, gillar jag det??? Svar ja för jag är en sån person som vill att det skall hända en massa runt mig och jag njuter av det nu för när hösten och vintern kommer så kommer jag inte att ha något att göra typ och jag kommer sitta ensam här i min lilla etta och längta till sommaren igen. Men jag har i alla fall uptäck nya saker hos mina vänner som jag inte gillar och som jag gillar.

Vet att när man får nya vänner så e man tvungen att mista en del gamla, sorligt men sant. Nu blir det att fara å sova skall upp kl.8 och mat handla kl.9 med min kusin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0