7 års olycka?????

I torsdags så råkade jag tappa min kära spegel i golvet, vad hände då tror ni???? Jo den gick sönder, tyvärr. Jag tittade på den och tänkte den kan jag använda ännu eftersom det är en spegel på andra sidan som förstorar. Sen började jag skratta å tänkte ja de e tur att man inte är vidskeplig för då skulle jag drabbas av 7 års olycka.


           

          

           

                 (Dålig kvalitet) Men ni ser ju sprickan

                       Det värsta är att elendet började i lördags!!!!

 Jag skulle skura vad händer??? Jo skurhinken välter å jag hann ta i den men hälften av vattnet hann ju ut på golvet!!!! Då var det bara att börja torka upp det, trodde jag.

Jag skulle pressa ur vattnet men jag hade för mycket kraft och ja bilden säger allt!

          

Gick inte alls att pressa ur vattnet efteråt så jag fickju vrida ur moppen med händerna.

Sen efter det började jag tvätta badrummet som tillsist blev skinande rent. Allt var färdig städat ochjag skulle lacka naglarna vad händer??? Jo jag tappar nagelacks flaskan i badrums golvet och där stod jag och sa en del fula ord innan jag började städa bort det.

Sen i lördags på kvällen slarvade jag bort en sak å jag är 100% säker på att jag tog med den men nope borta å så glömde jag telefonen hemma jag??? Telefonen är ett måste att ha med när jag far ut, näst efter nycklarna då!!!!

Sen i söndags när jag var å hämtade  mat så fick jag knappast det jag beställde i storleksväg men maträtten var rätt. Jag tänkte även halka och falla bakåt men jag lyckades på ett snyggt sätt se till att ingen såg det, puuuh.


Idag innan jag for till gymmet letade jag som en tok efter mitt gymkort men hittade det inte. Tömde roskisarna (paperskorgarna) för att se om jag hade slängt det i misstag men nej.

När jag kom hem från gymmet hittar jag kortet på micron och där hade det legat framför näsan hela tiden!!!!!

Som om det inte vore allt så hade jag så brotom till gymmet så när jag skulle över vägen tänkte jag bli överkörd av en bil!!!

Har jag drabbats av 7 års olycka ändå???.........Nä det är nog bara nå tillfälligt men man kan ju inte låta bli å undra vad som händer härnäst :P
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0