Hmmmm

Jag vet inte om jag ska sluta blogga eller om jag faktiskt vill ha en blogg där jag kan srskriva saker som jag vill minnas :P

Jag har annars haft en rörig helg måste jag säga :/ Det mesta har väl varit bra och jag är glad att jag har så många kompisar som vill ha med mig på en massa resor och sånt ♥

Just nu är jag helt nollstäld typ eller jag skulle kunna sitta i soffan och bara stirra på väggen framför mig i flera timmar!!! Jag orkar inte med något, jag vill inte göra något och funderar om det lönar sig att göra det :/

Jag längtar inte till nästa år heller om jag skall vara ärlig!? Ingen aning egentligen med tanke på att jag vill flytta men alla mina vänner kommer typ försvinna ur ens liv till hösten! Jag vet att det inte är så men det känns så.
Visst kommer det bli roligt att träffa nya vänner men dom känner en inte lika bra, som vännerna som finns här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0