Lördag

Idag har vi åkt pulkka å det var så roligt!!!! :) Så har vi badat bastu också men efter det så åkte Hanna å jag hem till Hannas och då frös ju håret förstås, brrrrrr :/ Jag vill inte åka hem imorgon :( Jag vill stanna för här mår jag bra, inga bekymmer som hör tonåren till :D Och om jag åker hem så vet jag att vad jag skall ta tag i, i mitt liv!!!!!!

1.träna mera, måste bli smal till sommaren

2.försöka få bättre självförtroende och inte vara så J.v.a blyg :/

3.plugga (hah, lycka till)

4.Beställa tid till frisören och fixa håret

5.Träffa nya människor, heh heh :P

6.Bli av med chocklad beroendet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7.Ut å gå åtminstone 5 ggr i veckan, saknar det.

8.Hemligt heh heh

9.Städa mitt rum 1ggr i veckan

10.spara pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0