Lite sent? Eller??

Hmmm ja jag borde kanske gå och sova så jag orkar upp till sko.. Nä men vänta jag är ledig imorgon, heh heh. Nä inte tänker jag ligga på latsidan för det. Jag skall vara tidigt uppe, ta en promenad, städa huset, handla julklappar (Yee lycka till!), handla och baka.

Borde även läsa på musik tenten som vi har på nästa veckas fredag, men tror inte jag hinner + jag borde ta itu med det jag skall säga på julfesten nu på tisdag, börjar bli nervös! Tur att jag inte skall sjunga, hah hah.

Så vad det ju så att jag skulle klara av att inte äta chocklad innan julafton kl.19.00 hmmm vi kan säga att jag börjar nu :P Fick en chockladplatta av en kompis och, hmmm ja ni vet jag blev sugen. Men nu så skall jag inte äta chocklad innan julen! Önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0