Fredag

Äsch det blev ingen film igår jag var för trött! Typiskt, men ja nog hinner jag ännu se en film denna vecka. Vet ni idag är det fredag!!!!! Det är inte vilken fredag som helst utan idag räknar vi in det nya året :D
Jag tror inte att 2011 blir ett så där super år, är lite besviken över 2010.

Men nyårs löften skall jag ha: Här är mina

1. Jag skall försöka våga mera och inte vara den lilla blyga tjej, som jag har blivit! (kommer bli en av dom svåraste utmaningarna!)

2. I år skall jag träna och jag skall nå min dröm vikt på 55 kg det är bara 5kg tills det!!!!

3. Detta är också svårt jag skall inte äta en ända chocklad under detta år! (Inget godis alls) Glass får jag äta :P

4. Jag skall kanske om jag hinner besöka Stockholm eller så åker jag någon annan stans.

5.Kanske byta skola men jag tänker inte berätta vad jag vill plugga. (Bara 6 pers vet till vad och då vet inte min bästaste vän om det! Och jag tänker inte flytta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0