2 December

Måste säga att det känns bra att ha ledigt just nu. Behöver inte gå till skolan på hela resten av denhär veckan och först på tisdag skall vi tillbaka. Nu tror ni säkert att jag har åkt hem till min hemby men så är inte fallet jag är kvar i denna lilla mysiga stad, heh heh.

Saker jag skall ha gjort idag:

1) Fixa mig

2) Städa i min lägenhet

3) Gå till centrum och handla julklappar

4) Köpa sushi, Mums

5) Vänta på att en kompis skall sluta jobbet och komma hit

6) Gå på Bio, kan ni gissa vad vi skall se?


                               
                                                  Min fina juldekoration i fönstret
                              

                                Och nu får ni en smygbild på min julgran som jag lovade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0