Fredag

Idag börjar jag skolan 8.30 finsk tid och slutar tror jag 12 vilket är bra men tydligen skall vi på rundvandring i stan, hah hah :P Det är ju såklart bra för dom som inte kommer härifrån trakterna men lite småkul är det ändå för oss som är härifrån.
Det är bra att vi har en kort skoldag idag för ingen har väl missat att det är fredag?Inte jag och det skulle vara konstigt om jag skulle glömma bort det!Fredagar är den bästa dagen på veckan enligt mig för då börjar helgen och man vet att imorgon kommer lördag.

                                

                                            
Denna fredag skall jag göra:

1.Vara i skolan

2.Gå på rundvandring i stan :P

3.Springa ärenden på stan och kanske städa lägenheten lite?

4.Ta en promenad i det kalla höst vädret, brrr

5.Ingen aning vad jag gör senare kanske en film men knappast :)

Ha en bra Fredagmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0