Resultat

Ni minns väl att jag skrev om att jag skulle prova Neutrogenas  produkter för att se om min hud skulle bli bättre och svaret är ja. Har använt dessa två produkter nu i över tre veckor och ser verkligen skillnaden.
Visibly clear eliminating daily scrub gör att hunden känns fresh och ren efter användning och mina pormaskar har minskat betydligt.
Visibly clear blackhead eliminating toner är verkligen effektiv och jag som vanligen brukar få torr och irriterande hud efter att ha använt liknande produkter har sluppit allt sånt, vilket är ett stort +.



                            

  Jag har ju även provat TREsemmé shampo och balsam för färgat hår och kan bara säga wow.
Fördelar är att håret känns mjukt och glänsande efteråt och så doftar det jätte gott.
Det bästa är att jag inte har behövt köpa shampo och balsam på 3 månader! Därav orsaken till varför det tog så länge innan jag skrev något om produkterna.
Jag blev så imponerad så jag köpte värmeskydd av samma märke och skall prova det, istället för det jag brukar använda.

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0