Hemma söndag

Konichiwa! :) Jag är hemma men jag vaknade kl.halv 2 och fick inte äta frukost för mamma och pappa höll på att laga lax och potatis gratäng.Inte fel att vakna till det :D Idag blir det nog en trevlig hemma söndag med Kadonneen jäljillä på Finlands tv.3 kl.8.00 eller kl.7.oo svensk tid men tror knappast att det kommer i Sverige.Det är nämligen den finska versionen, av spårlöst eller nåt sånt, som det hetter på svenska.
Jag hade en jätte rolig igår men buss resan hem var tråkig, pågrund av mina fötter som värkte så himla mycket, att jag trodde dom skulle gå av ;_;

                      Favorit låt just nu enligt Eva och mig: Lady GaGas - Boys Boys Boys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0