Godmorgon 8december

Heh heh, åt just en stadig frukost och väntar på att åka iväg :) Hmmm, ja vart ska jag månne, heh heh :O Skall hem till en kompis, ni kan ju gissa vem :P
 Usch jag  borde ta itu med julklapps handeln snart, har ju bara köpt en julklapp än så länge :/ Bra Ida, heh heh men det är ju så himla svårt!!!!!Och när man hittar något, så vill man ha det själv :/ Även om man känner en människa, jätte bra och vet vad personen gillar och inte gillar så kan det ändå hända att man köper något, som dom inte vill ha eller behöver :/

  Här kommer en liten bild som jag har gjort idag.Hmmm, kanske jag har fått julstämning till sist??? :S



                             

                                          Ja så här skulle min julafton gärna få se ut :P

                                                         Man har rätt att drömma! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0