Söndag och 4 timmars sömmn

Hej blev lite sent igår eller ganska sent, heh heh!For ut kl.12 ungefär på kvällen och kom hem kl.7, typ!Sov fyra timmar och var tvungen att stiga upp och städa.Jätte kul var det igår heh heh har alldrig talat så mycket finska under en kväll kan jag lova!En av dom roligaste kvällar jag varit med om, kan jag koststera :) Synd att helgen var så kort, typ.Nu är det en vecka med intensivt pluggande som väntar men efter det wihoooo lite frihet.Jag kan berätta lite vad gårdagskvällen innehöll både i samtal och bara annars: Trötta fötter, toapapper, mat, raketer, BMW, finska, bra musik, även om en person klaga på den ;) skoskav :( alldrig haft så sjuka fötter som då, ja och sånt som hör till när man är ute.....:P Det blir många minnen av den här kvällen eller hur? You know who you are :P


Musik jag lyssnar på nu:

Takida - As You Die
Dead by april - Losing you
UVERworld - Shamrock
Cheek - Jos Mä Oisin Sä
Pitbull - I know You Want me
Lil Wayne & Kat De Luna - Unstoppable
mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0